Известие

Collapse
No announcement yet.

Странно виене от волана.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Странно виене от волана.

    Колеги напоследък от време на време имам странно виене от волана.
    Изчетох всичките подобни теми но не открих нищо подобно.
    Значи като запаля колата се чува въпросното виене,като тръгна да навивам волана виенето или изчезва или поне намалява,волан не е твърд,дори като карам е прекалено лек и чувствителен,най-малката неравност я усещам и променя направлението на колата.
    Хидравличното масло е на максимум и е скоро сменено с Τutela G1/A.
    Дайте идея що може да е.
    Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
    Citroen C2 1,6 Sensodrive

    Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
    Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
    Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

    ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

  • #2
    може от помпата както и от рейката но по добре е да я види някои майстор
    sigpicBMW E39 530D 193hp / Alfa Romeo 1.8 16v TS 144hp бившa / VW Passat B5 1.9 TDI 110hp / Lancia Dedra 1.6 80hp бившa

    Comment


    • #3
      Ники,това,че малките неравности ти променят посоката не на добре,знам,че си потдържаш добре колата,но може би имаш луфт в рейката.
      За виенето нямам никаква друга идеа освен хидравличната помпа.
      156 2.0TS 155к.с.+ремап

      Comment


      • #4
        Е те тва се казва късмет,3 в 1 хем помпа хем рейка а и майстора ми избяга в Канада.
        За помпата и рейката и на мен ми мина през главата,ама не намерих някой да се оплаква от много лек волан,всички се оплакват от много твърд,та си мислех че може да съм минал метър .
        За луфта на рейката нямаше ли един болт с който се обира?


        ---------- Post added at 16:06 ---------- Previous post was at 15:54 ----------

        Първоначално публикувано от Quattro Покажи съобщение
        Ники,това,че малките неравности ти променят посоката не на добре,знам,че си потдържаш добре колата,но може би имаш луфт в рейката.
        За виенето нямам никаква друга идеа освен хидравличната помпа.
        За поддържане я поддържам,не се стискам,ама по Халкидики и по доста черни пътища я карам,а и годинките си казват думата.
        Last edited by Кайо; d.m.y г., 16:16.
        Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
        Citroen C2 1,6 Sensodrive

        Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
        Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
        Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

        ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

        Comment


        • #5
          Тоя болт по-добре не го пипай,рециклират ги рейките за 100-150лв.
          156 2.0TS 155к.с.+ремап

          Comment


          • #6
            Днес рано сутринта ходих да я видят колата,точно както казахте колеги,лек луфт на рейката ,едно малко проблемче с хидравличната помпа,имало някакви мизерии но след промивка и наливане на масло виенето изчезна,освен това лекия волан ми казаха че може да е и от заминаващите си долни носачи,особено левия си е пътник.
            Друго нещо което не можахме да открием с диагностика е вчерашният ми според мен висок разход на гориво,за 180 км по магистрала ми лапна 18 л бензин,120-160 км/ч с климатик.
            Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
            Citroen C2 1,6 Sensodrive

            Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
            Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
            Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

            ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

            Comment


            • #7
              Леко е височък разхода,може би при тази скорост на климатроник трябва да е 8,5л.,но като се има предвид,че никога не можеш да я засечеш с такава точност е възможно да си грешка,така,че я засечи още веднъж,дваж преди да правиш каквото и да е.
              156 2.0TS 155к.с.+ремап

              Comment


              • #8
                И на мен днес ми засвири хидравликата още като запалих.Като не въртиш волана 10-ина секунди спира.Врътнеш ли го - почва.Маслото беше цялото на дребни балончета.Карах 5-6км до работата, спря да свири и балончетата изчезнаха, но маслото беше паднало под минимума.Къде да гледам за теч - по кората, по земята, от коя страна, за да разбера от рейката ли е, от помпата ли, от маркучи ли...И друго нещо - като навия крайно ляво или дясно падат оборотите с 100-200...
                Alfa 156
                ::::1.8ts::::144hp::::'98:::::
                sigpic

                Comment


                • #9
                  И аз отскоро съм така,но моята работа отива към рейка,май!Иначе виенето го лекувам,като преди да запаля навивам ляв-десен с волана и няма проблем.Но трябва да си проверяваш хидр.течност.Това е само,ако не е теч.

                  Comment


                  • #10
                    Ами мисля, че е теч, иначе как от MAX ще падне до под MIN?А и от къде дърпа въздух и става на балончета...?Затова питам къде да гледам за теч.
                    Alfa 156
                    ::::1.8ts::::144hp::::'98:::::
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от StanG Покажи съобщение
                      Ами мисля, че е теч, иначе как от MAX ще падне до под MIN?А и от къде дърпа въздух и става на балончета...?Затова питам къде да гледам за теч.
                      Провери си в кожусите на кормилните накрайници.
                      156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
                      KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
                      Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
                      Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

                      Comment


                      • #12
                        В кожусите има само грес.Но видях от къде капе.Точно зад лявото колело, на две педи навътре...
                        Alfa 156
                        ::::1.8ts::::144hp::::'98:::::
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от kaio156 Покажи съобщение
                          Днес рано сутринта ходих да я видят колата,точно както казахте колеги,лек луфт на рейката ,едно малко проблемче с хидравличната помпа,имало някакви мизерии но след промивка и наливане на масло виенето изчезна,освен това лекия волан ми казаха че може да е и от заминаващите си долни носачи,особено левия си е пътник.
                          Друго нещо което не можахме да открием с диагностика е вчерашният ми според мен висок разход на гориво,за 180 км по магистрала ми лапна 18 л бензин,120-160 км/ч с климатик.
                          Колега няма как ако не си сменил гумите да ти олекне волана от носачите, рейката се натяга точно от болта за натягане Има вариянт и клапана да не отваря и помпата да прави по-голямо налягане и от там да ти олекне волана

                          ---------- Post added at 18:22 ---------- Previous post was at 18:21 ----------

                          Първоначално публикувано от StanG Покажи съобщение
                          В кожусите има само грес.Но видях от къде капе.Точно зад лявото колело, на две педи навътре...
                          Най вероятно от маркучите на серпентината или протрита тръба на същите
                          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                          sigpic
                          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                          Comment


                          • #14
                            Бях на сервиз днес, оказа се маркуча за ниското налягане.Както и да е - малкия дявол е
                            Alfa 156
                            ::::1.8ts::::144hp::::'98:::::
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                              Най вероятно от маркучите на серпентината или протрита тръба на същите
                              Те това е ниското

                              ---------- Post added at 16:33 ---------- Previous post was at 16:33 ----------

                              Първоначално публикувано от StanG Покажи съобщение
                              Бях на сервиз днес, оказа се маркуча за ниското налягане.Както и да е - малкия дявол е
                              ....
                              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                              sigpic
                              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                              Comment

                              Working...
                              X